Articole · Membre Premium

ZEM KIDS CAMP 2018: Sanatate si educatie de buna calitate

Kinetoterapie de grup, gatit sanatos, impaslit lana, presat uleiuri aromatice, experimente, botanica si biologie, comunicare si jurnalism – toate acestea fac parte din oferta celui mai nou proiect pentru copiii cu varste intre 5-10 ani din Cluj-Napoca.

ZEM KIDS CAMP 2018 inseamna stagii de pregatire pentru copii si se diferentiaza din start fata de tabere, fie si dintr-un singur motiv: abordarea nu e “hai sa-i ocupam pe cei mici cu ceva” ci hai sa punem bazele unei vieti abundente si sanatoase a tinerilor si adultilor care vor fi acesti copii! Abordare cat se poate de binevenita in societatea romaneasca de azi, in care desi nu exista studii stiintifice medicale care sa releve cifra romanilor interesati in a-si cauta echilibrul pentru redobandirea sau mentinerea sanatatii, exista studii sociologice a caror cifre arata o crestere a preocuparii romanilor pentru modificarea stilului de viata intr-unul care le-ar prezerva sanatatea lor si a familiilor lor.

Intre 5-9 februarie 2018, adica o saptamana intreaga din vacanta intersemestriala, copiii participanti la stagiile de la ZEM Center vor cunoaste super invitati, alaturi de care se vor implica in super activitati, toate pe tematica „stil de viata sanatos”. Vorbind despre cei care vor sustine stagiile, aproape toate doamnele sunt membre ale unei comunitati internationale a mamicilor antreprenor, Mamprenoare.

Cristiana Prunean, kinetoterapeut și terapeut Bowen la ZEM Center va face cu cei mici exerciții de kinetoterapie menite sa ajute la postura corecta a spatelui; Ioana Somi, magiciana de la Sânziana Daruri Naturale ii va ajuta sa aleaga plantele perfecte din care sa obtina uleiul aromatic personalizat, cu ajutorul unei prese iar Geanina Silaghi, owner la Ronna Art ii va ghida in confectionarea de mici obiecte (intre care si indragitele martisoare!) prin metoda împâslirii lânii.

Unul din cele mai asteptate momente de catre copii si invitati si gazde deopotriva, este cursul de gatit sanatos al Mihaelei Muresan, consilier in psihologia sanatatii si tehnicianul nutritionist al ZEM KIDS CAMP 2018. Mihaela ii va ispiti pe copii sa aleaga si sa imbine ingredientele pentru a obtine gustari sanatoase, dulci si sarate gen sandwich cu legume taiate in forme de inimioare, stelute etc. Sa ne cunoastem corpul, respectiv de ce si cum se intampla procesele din corpul nostru si sa cunoastem lumea respectiv de ce si cum se intampla procesele din natura, sunt alte doua stagii asteptate, sustinute de Cristina Bojan, profesoara de biologie. Nu in ultimul rand vor fi surprize: Minu Busy Box – deschide cutia experimentelor Ancai Munteanu, owner la E-Minu si joaca de-a micul reporter pusa in scena de Lia Valendorfean, fost jurnalist, owner la ZEM Center si initiatoarea ZEM KIDS CAMP 2018.

Toate stagiile ZEM KIDS CAMP vor fi predate prin joaca si practica. Beneficiile pentru copii sunt importante: deprinderi pentru un stil de viata sanatos; (re)echilibrare fizica si emotionala; mici suveniruri pentru acasa si da!, si un program zilnic in intervalul orar scolar, ceea ce ajuta parintii sa se organizeze mai bine pe perioada vacantei.

In loc de indemn, un crez: initiatorii sunt siguri ca e si dorinta tuturor parintilor aceea de a avea un copil pregatit sa recunoasca si sa se bucure de noi oportunitati in vederea crearii unei vieti de tanar si adult abundente si sanatoase! Si cateva cuvinte de la altii, din public:

Sunt incantata de nivelul abordarii acestui subiect şi implicarea Centrului Zem in dezvoltarea comunitatii clujene. Visul oricarui cetatean responsabil este ca viitoarele generatii sa abordeze chiar de la început un stil de viata sanatos, natural, ecologic; o atitudine de preventie, de intarire si mentinere a imunitatii – cheia unei vieti linistite si implinite la varsta maturitatii. Am incredere ca asa va fi!” Stefana Kulcsar, fost profesor universitar de educatie fizica si sport

Oamenii minunati de la Zem Center ofera o alternative sanatoasa pentru copii, in zilele de vacanta! Felicitari pentru initiativa!” Gabriela Muresan, owner Muri Chocolatier

„In Belgia, Olanda si probabil si multe alte tari, genul acesta de stagii practice pentru copii sunt parte din procesul lor de invatare” Alina Bota, fondator Mamprenoare si owner la LevelUp Vision

Lia Valendorfean

Owner ZEM CENTER Cluj Napoca

Anunțuri
Membre Premium · Membrele Comunitatii

Andreea Salagean – Founder of SEOholic

Salut, sunt Andreea, am 26 de ani si am 2 fetite ( una de 4 ani, cealalta de aproape 1 an). In timpul concediului de maternitate cu primul copil am descoperit SEO.

In timp, am devenit pasionata de marketing online si am inteles ca optimizarea site-ului te ajuta sa te expui exact acolo unde clientii cauta produsele sau serviciile tale.

Asa s-a nascut SEOholic. E locul unde tot procesul de optimizare SEO se face cu multa atentie, din pasiune.

Totul incepe prin identificarea cuvintelor cheie potrivite. Apoi, e nevoie de o analiza preliminara si munca poate incepe.

SEO e cea mai buna metoda de a atrage clientii pe site-ul tau pe termen lung.

Daca iti doresti sa petreci mai mult timp in afacere si nu cautand clienti, trimite-mi un mail acum.

Site Web: https://seoholic.ro/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/salagean-andreea/

Adresa de email: andreea.salagean@seoholic.ro

Numar de telefon : 0040 758 943 773

 

Membrele Comunitatii

Eva Marina – HR Professional IT&C

Sunt Eva Marina, fericita mamica si antreprenor. Sunt o fire extrem de determinata, pasionata de sport, arta fotografica, plimbari in natura si citit.
Mi-am inceput cariera in resurse umane in 2005, iar in 2013 am simtit nevoia de a ma reinventa si de a-mi demonstra ca pot sa pornesc pe drumul antreprenoriatului.
O perioada am mers in paralel, ca hr manager in companii de IT si antreprenor. Din mai 2017 am decis sa urmez doar drumul antreprenoriatului oferind servicii de resurse umane adaptate 100% pe nevoile clientului.
HRM Recruitment este o agentie de resurse umane din Cluj-Napoca. Serviciile oferite pentru companii sunt: recrutare si selectie de personal, executive search, headhunting, consultanta resurse umane, administrare personal si asistenta temporara. Pentru candidati oferim servicii de consultanta in cariera, creare CV angajare profesional, consultanta pregatire interviu angajare, creare profil profesional Linkedin.
Aria de expertiza: IT&C, Vanzari, Constructii, SSC, Finance-Accounting, Administrativ, Marketing & Comunicare, Turism, industria hoteliera si restaurante, Productie.
O zi perfecta pentru mine este cea in care agenda, desi incarcata, este parcursa atent, bifand task-urile, bucurandu-ma in acelasi timp de timpul petrecut alaturi de fetita mea, Sarah.
Ma bucur sa fac parte din comunitatea Mamprenoare, ma bucur de fiecare zi de antreprenor, de libertatea de a fi alaturi de fiica mea si libertatea de a alege proiectele care ma provoaca.
HRM Recruitment
Tel: 0743631512
Skype ID: eva.marina.
Membrele Comunitatii

Oana Branea – Psiholog Clinician

Eu sunt Oana si incerc  sa privesc oamenii ca fiind jucatori de roluri.
Un rol pe care l-am primit de curand este cel de mama, unul provocator dar indubitabil cel mai frumos. Rolul profesional este cel de psiholog clinician iar zona de interes o reprezinta munca cu copiii. Astfel, a luat nastere Brainy Consulting care ofera programe educationale. Cel mai indragit de catre copii este ,,Din lumea celor care nu cuvanta” care urmareste integrarea activitatilor asistate de animale in dezvoltarea psiho-sociala.
Pentru a ne cunoaste mai bine, va invit sa accesati:
Sfatul Juristului

Infiintarea unei Persoane Fizice Autorizate – PFA

Intr-un articol anterior am discutat despre documentele necesare in vederea inmatricularii unui SRL.

In articolul prezent voi prezenta, pe scurt, actele necesare pentru inregistrarea unei PFA.

Infiintarea unei persoanei fizice autorizate (PFA) presupune intocmirea unor acte si depunerea lor la Oficiul Registrului Comertului. Dosarul propriu-zis se va depune la Oficiul Registrului Comertului in circumscriptia caruia persoana fizica autorizata urmeaza sa isi stabileasca sediul social.

Primul pas il reprezinta obtinerea denumirii persoanei fizice autorizate.  Firma unui profesionist, persoana fizica autorizata, se compune din numele acestuia scris in intregime sau din numele si initiala prenumelui acestuia, la care se adauga sintagma „persoana fizica autorizata” sau PFA. Dovada privind disponibilitatea si rezervarea denumirii se va anexa la dosar, impreuna cu celelalte documente necesare.

Dosarul pentru inregistrarea persoanei fizice autorizate va contine urmatoarele documente:
1. Cererea de inregistrare si anexa 1 privind inregistrarea fiscala – ambele sunt formalare standard si se gasesc fie on-line pe site-ul Registrului Comertului, http://www.onrc.ro, fie la sediul institutiei.
2. Declaratie-tip pe proprie raspundere care atesta ca persoana fizica autorizata nu desfasoara activitate la sediul profesional, sedii secundare sau in afara acestora sau declaratie-tip care atesta indeplinirea conditiilor legale de functionare prevazute de legislatia speciala din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii – aceste documente se gasesc tot fie la sediul institutiei, fie online.
3. Copie de pe cartea de identitate.
4. Documentul care atesta dreptul de folosinta asupra sediului: contract de inchiriere, contract de comodat, contract de subinchiriere, etc.
5. Specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate – acesta poate fi dat fie in fata unui notar public, fie direct in fata referentului de la Registrul Comertului.
6. In situatia in care sediul se stabileste intr-un imobil cu mai multe locuinte, este necesara depunerea avizului asociatiei de proprietari –  acest aviz este un formular-tip care va trebui semnat de presedintele asociatiei de proprietari/administrator si de vecinii cu pereti comuni. Daca nu exista vecini comuni sau nu exista infiintata o Asociatie de Proprietari la aceasta adresa, se va acorda o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
7. Documentele care atesta pregatirea sau experienta profesionala – diplomele obtinute, adeverinte prin care se atesta absolvirea unei institutii sau a unor cursuri, certificate obtinute, certificate de atestare profesionala, etc.

Dosarul completat cu actele anterior enumerate se depune la Oficiul Registrului Comertului competent, unde va primi un numar de inregistrare si un termen pentru solutionare.

Bine de stiut!